Somebody save me?

Jag börjar tro att jag har ett allvarligt problem vad gäller shopping.. Jag kan liksom inte ens motstå att köpa något jag tycker är fint, då får jag ångest och tror att saken kommer ta slut. Låter så tragiskt när jag tänker efter haha! 
 
Å andra sidan har jag ju införskaffat mig en riktigt fin sak att tillägga i väsksamlingen! Blev helt kär när jag såg denna, kunde inte slita blicken ifrån den. Man kan aldrig någonsin gå fel med Chanel, right?
Caviar är också mer användarvänligt än lamm och kalvskinn. Är helt dödskär i färgen, den är silver/glitteraktig? Fantastiskt snygg är den varjefall!
 
Vad tycks?
 
 
 
 
Allmänt, Shopping | chanel, cool, luxury, luxury blog, luxury lifestyle, shopping | |
#1 - - Matilda:

Herregud vilken fin väska?!! Nej, Chanel blir aldrig fel!

Svar: Tackar! :)
luxury.blo.gg

Upp